Сучасне суспільство вимагає виховання самостійних, ініціативних, відповідальних громадян, здатних ефективно взаємодіяти у виконанні соціальних, виробничих й економічних завдань. Виконання цих завдань потребує розвитку особистісних якостей і творчих здібностей людини, умінь самостійно здобувати нові знання та розв'язувати проблеми, орієнтуватися в житті суспільства. Саме ці пріоритети лежать в основі реформування сучасної загальноосвітньої школи, головне завдання якої — підготувати компетентну особистість, здатну знаходити правильні рішення в конкретних навчальних, життєвих, а в майбутньому й професійних ситуаціях. Тому актуальним завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу в навчанні.
З метою ознайомлення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи вчителів району, підвищення професійної майстерності та надання методичної допомоги вчителям зарубіжної літератури 31 листопада 2017 року на базі комунального закладу «Приморський ліцей» було проведено районні майстер-класи з теми «Компетентнісний підхід при викладанні зарубіжної літератури».
Методист Плаксіна С.В. розкрила питання «Компетентнісний підхід як основа нової парадигми освіти», зосередивши увагу присутніх на підходах до розвитку освіти на сучасному етапі, на особливостях інноваційного начально-виховного процесу.
Керівник РМО вчителів російської мови та зарубіжної літератури Шишман Н.М. надала інформацію про дидактичні можливості сервісів WEB 2.0 у практиці вчителя-словесника.
У ході семінару були проведені майстер-класи:
- учителя зарубіжної літератури та російської мови КЗ «Маринівська БЗОШ І-ІІІ ст.» Дойнової Н.Л. «Актуально і сучасно: готуємо матеріали до уроків зарубіжної літератури за допомогою сервісів Інтернету»;
- учителя зарубіжної літератури та російської мови КЗ «СЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів м. Приморська», учителя-методиста Топол В.І. з проблеми «Активізація пізнавальної діяльності учнів, удосконалення вміння аргументовувати свої думки та відтворювати власну точку зору на уроках зарубіжної літератури».
Під час обговорення майстер-класів педагоги дійшли висновку, що реалізація компетентнісного підходу в навчанні буде успішною за умови комплексного забезпечення всіх складових навчального процесу, а саме: чіткого визначення цілей навчання, добору відповідного змісту навчання, оновлення навчально-методичного забезпечення, добору ефективних методів, прийомів навчання й форм організації навчальної діяльності, відповідної професійної підготовки вчителя.
Висловлюємо подяку учасникам, адміністрації навчального закладу за якісне проведення та участь у майстер-класах.
|